tsg3d

استاد سعید تقی زاده

سرگروه، طراح و مدرس
عناوین تدریس :   3Dsmax . Vray . Corona .Revit . Photoshop
سعید تقی زاده هستم ،کار با نرم افزارهای معماری را از سال 1379 و با نرم افزار Autocad شروع کردم.
همزمان با شروع کار با Autocad و قبل از انتخاب رشته دانشگاه بصورت جسته گریخته نقشه کشی پروژه های مسکونی و غیر مسکونی مختلفی را انجام دادم.
در سال1381 با توجه به علاقه زیادی که به بحث ساختمان و اجرا داشتم رشته دانشگاهی مهندسی عمران را انتخاب کردم و دانشجوی روزانه دانشگاه سراسری باهنر کرمان شدم.
شروع دانشگاه مصادف بود با شروع کار من با نرم افزار های سه بعدی و انتخاب اول من در آن دوران نرم افزار Archicad بود .
از سال 1383 و همزمان با شناخته شدن و جاافتادن نرم افزار 3Dsmax در ایران کار با این نرم افزار را شروع کردم.
در ابتدا برای بحث متریال و نورپردازی با Scanline  مکس کار میکردم سپس کار با Mental Ray را شروع کردم اما در مدت خیلی کوتاه با شروع پلاگین Vray و بفاصله خیلی کم از خلق آن شیفته Vray شدم و جزو اولین مدافعان و مبلغان این پلاگین در ایران شدم که بصورت ثابت در تمام پروژه ها ازش استفاده می کردم .
از سال 1385 و در اواخر دوران دانشجویی بصورت پاره وقت پروژه های طراحی و  3D مختلفی را در تمام شهر های ایران انجام میدادم . همزمان با انجام پروژه ها و برگشت به مشهد آموزش این نرم افزار ها را در آموزشگاه های کامپیوتر و شرکت های معماری مختلف شروع کردم.
با رشد بحث ساخت و ساز در آن سالها و به تبع آن اقبال مهندسین و دانشجویان فعال آن دوران در کمتر از یکسال دفتر شبیه سازی مستقل خود را راه اندازی کردم.
بلافاصله چند ماه از راه اندازی دفتر و افزایش حجم کلاسها اولین همکار بنده که هنرجوی خودم بود بعنوان مدرس دوم همکار من شد و از آنجا گروه آموزشی شکل گرفت .
از سال 1387 و همزمان با افزایش دوره های آموزشی و تکمیل کادر آموزشی، آموزش در تمام دانشگاههای معتبر مشهد چه در قالب استاد درس کاربرد نرم افزار و یا مدرس دوره های انجمن های دانشگاه رقم خورد و بفاصله کمی شرکت شبیه سازی رایانه ای مهندس تقی زاده ثبت شد.

در حال حاضر 21 دوره آموزشی شبیه سازی معماری در مجموعه  برگزار می شود که اکثر این دوره ها و چارت آموزشی آنها  طبق نیاز روز و بازار کار بصورت اختصاصی طراحی بنده و همکاران می باشد.
این مجموعه در حال حاضر شامل 7 استاد، تعدادی پرسنل ثابت و پاره وقت و  2 دفتر بزرگ و فعال در تهران و مشهد می باشد، هر ساله از تمام ایران و ایرانیانی که در کشورهای مختلف دنیا اقامت دارند هنرجو می پذیرد و با آموزش بیش از ده هزار هنرجو در 15 سال فعالیت خود  تبدیل به بزرگترین مجموعه آموزش حضوری و آنلاین شبیه سازی معماری رسمی در ایران شده است.